پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 282
نویسنده : اصلاح طلبان
كمند چوبينه/ «احمد خرم» مرد آمار و ارقام است. عددها و رقم‌ها چاشني تمامي انتقاداتش به هشت سال رياست‌جمهوري احمدي‌نژاد است. او هم همانند همفكرانش نگران بازسازي تمام آن چيزهايي است كه معتقد است در زمان دولت‌هاي نهم و دهم تخريب شده است. او معتقد است هشت سال دولت نهم و دهم كه كشور به دست يك طيف تندرو افتاد بحراني براي كشور ايجاد كرد كه تا ٢٠ سال ديگر قابل جبران نيست. اما وزير راه دولت اصلاحات نوك پيكان انتقاداتش را به سمت دولت روحاني نيز نشانه مي‌رود و معتقد است روحاني در شعارهايش بر استفاده از بخش خصوصي تاكيد فراوان داشت اما در عمل در موارد نادري از نظرات و تجربيات بخش خصوصي استفاده مي‌شود. خرم مي‌گويد: اكنون زمان نقد همزمان با ارايه راهكار است. بايد بپذيريم كه بين جناح‌هاي سياسي و تشكل‌هاي مردم‌نهاد بايد به تدريج تعامل شود. دولتي كه درآمدهاي آن از طريق فروش نفت و گاز حاصل مي‌شود خود را از مردم بي‌نياز مي‌داند و به همين دليل است كه علاقه‌اي به حضور همه‌جانبه مردم در عرصه‌هاي مختلف از خود بروز نمي‌دهد. مشروح گفت‌وگو با احمد خرم، وزير راه دولت اصلاحات و فعال سياسي اصلاح‌طلب را در زير مي‌خوانيد.



بازدید : 242
نویسنده : اصلاح طلبان
آیت الله هاشمی رفسنجانی عصر روز گذشته در دیدار اعضای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با اشاره به اهمیت به روز رسانی اطلاعات و آگاهی اعضای حزب، گفت: مسئولین احزاب باید برنامه‌های مدونی در راستای افزایش سطح دانش و بینش اعضای حزب داشته باشند. به گزارش انتخاب،رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: زمانی تحزب واقعی در کشور شکل می‌گیرد که وقتی حزبی در انتخابات پیروز شد، بتواند دولت، برنامه و بودجه و امکانات را در اختیار داشته باشد. وی با تاکید بر اینکه فعالیت احزاب نباید محدود به انتخابات و صدور بیانیه به شکل محدود باشد، اظهار داشت: متاسفانه در دولت گذشته وضعیت احزاب رضایت‌بخش نبود چون جریان حاکم درکشور همه امکانات را دراختیارخود گرفته بود و درهمه جا اعمال نفوذ کرده و این­گونه القاء می‌کردند که کار تمام شده و دوران ظهور شروع شده است و ما فقط باید راه را هموارتر کنیم. آیت الله هاشمی رفسنجانی درادامه با بیان اینکه هیچ­کس از زمان ظهورامام زمان(عج) مطلع نیست و فقط زمان آن را خدا می‌داند، گفت: ما فقط می‌توانیم درمورد نشانه‌ها و زمینه‌های ظهورامام زمان(عج) اظهارنظر کنیم.